dinsdag 12 juli 2011

Dag 14 t/m 16 - Las Vegas


Zo.. das een hele beleving dat Las Vegas. Wat een stad. Of eigenlijk wat een strip, want naast de strip, waar al die hotels aan liggen, is Vegas vrij weinig. Wij zaten in het Excaliber hotel. (die lelijke kasteeltjes op de foto)
Helaas geen groot geld gewonnen met z'n allen. Ik heb wel een keertje de jackpot gehaald uit een kast.. van maar liefst 44 dollar! :p (maar toen weer alles verloren met Roulette..)

Leuk om een keer gezien te hebben, maar ik zal er niet snel meer naar toe gaan. Misschien denken Don en Wes daar anders over want die hebben nog een vette party meegemaakt op het dak van het 51 verdiepingen hoge hotel Rio. :)

Maar het meest toffe van alles: De skydive!



3 opmerkingen:

  1. Tof! Hebben jullie ook nog showtjes gedaan? Zoals www.vegastheshow.com ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow weer hele vette foto's hoor! Wat een sensatie allemaal! En volgens mij is de skydive prima bevallen haha!!

    Op naar de volgende memory for life!

    Groetjes, Ivo

    p.s. Superleuk dat jullie me nog hebben gefeliciteerd via Skype, was echt heeeel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks allebei. We zijn naar The Tournement of Kings geweest in Excaliber. Leuke show, maar vrij kort. We proberen op de laatste dag nog eens naar een andere show te gaan.

    En geen probleem Ivo. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en dat de 23e ook een superfeest zal zijn. Jammer dat we er niet bij zijn :(

    BeantwoordenVerwijderen